Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Nu kör vi

Av Lars - 5 januari 2009 10:27

Nu skall vi ta och testa detta . On ni kommer att läsa detta vill jag bara varna er Jag e super kass på att stava sätta punkter osv ha överseende med detta snälla.

 Har en kompis Lollo som har lagt in bilder på mig och lite inlägg osv . Tänkte kanske e en bra grej att föröka skriva av sig liten. så nu börjar jag med det också.

Är en glad kille i från Kungsbacka som trivs med livet Älskar sport ,gå ut och ta promenader, min familj e nr 1 för mig . Nu vet ni lite om mig

Till dagen nu Vaknar rätt sent aldeles själv Danne e hos någon kompis Jess har åkt till jobbet sovit ganska kasst kom hem sent efter att jag åkt med en kompis till jönköping i går på dagen och tittat på p93 handboll hela dagen och kvällen . När jag kommer hem sover Jess och danne e borta som vanligt är hans tele död ( Laddar den aldeles för sällan)  ringer hans kompis som vanligt och får tag på han dom skall sova hos en annan kile och skall åka mope dit e ni goà eller 13 minus kl 23,30 tror inte det va det blir att ta på sig igen och skrapa rutorna på jess bil och köra dom . hem frusen och försöka sova na så där gick det . nog om det


idag skall jag först gå ut och ta min 5,5 kilometrare . sedan städa sedan blir det nog tappa upp ett bad sätta fram ett gls vin på badkars kanten tända lite ljus till jess 0ch laga en god midagg tilloss .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards