Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Nu blev det kvällen

Av Lars - 6 januari 2009 17:29

Middagen igår blev bra en underbar fläskfilè som jag tagit receptet på tasteline och ändrat lite på. Jag e på tal om mat sedan något år tillbaka jätte intreserad av matlagning . när jag och min fru träffades för 20 år sedan (Jan89) kunde jag knappt koka vatten . vid ett tillfälle bad jess om lite hjälp jag fick äran och göra lite påssås hur svårt kan det var tänkte jag och misslyckas totalt sedan dess har Jag tyckt att det är bättre jag gör något annat . Men sedan ett par år sedan har jag fattat charmen med att laga mat det är grymt roligt . 

Efter maten blev det lite kortspel med frugan och ett par kompisar trevligt som vanligt .

Dagen i dag började med ett världs rekord jag slog min runda med 10 min jag har sedan ett tag börjat att gå en specielrunda som vi kallar stads promenaden den är 5,5 kilometer lång . jag e otränad som en jag vet inte vad men blir trött av att gå till bilen typ. så jag e riktigt stolt har bestämt mig att jag skall försöka att gå en sväng varje ledig dag ,

på tal det hur i he---e skall man kunna börja jobba nästa vecka igen har varit hemma och bara njutit snart i 3 veckor klart som min alltid inteligenta fru skulle sagt nu vad hade alternativet varit och då känns det bättre att gå till jobbet igen ( du e bäst hjärtat) .

När jag var ute och gick blev jag påmind om att det var 13dags cupen idag snabbt hem och ducha sedan blev det fotboll tills nu riktigt kul.

nu är jess och kör på friskis har också testat det klara inte hålla takten till gubben noak hur skall man då klara att snurra ben och armar i 390 knutar nä inget för mig .


Såg på min besöks statestik att det varit folk och läst min sida kul synd bara man inte vet vad ni tycker. puss och kram julgran

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards