Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Städar dag i dag

Av Lars - 9 januari 2009 13:50

Nu har jag gjort det jag skulle gjort i går städat.

Min ritual är att gör det på torsdagar det är ju gott att ha det gjort till helgen men jag var så lat igår att jag orkade inte det.

Det är fruktansvärt tråkigt innan man kommer i gång .Men på med lite hårdrock på hög volym fram med städ grejerna och det kan vara rätt skoj. (Nä jag e inte sjuk) Kanske lite knäpp bara.

Nu blev jag stör i mitt bloggande av en av mina tränar kolleger vi har tagit en fika och pratat fotboll, livets allvar, och en massa skräp väldigt trevligt.

Han ville att vi  skall komma hem på middag och ett par glas vin ikväll får se hur det blir pratade med jess och hon var rätt trött i dag .

en kul grej med vårt samtal var att vi fick reda på att en kille i laget har fått chansen att åka till halmstad och provspela för hallandslaget go henke go. Vi har en kille som varit där och spelat ett tag nu och det går jätte bra för honom.


Mina promenader har det inte blivit något av det ät lite svårt med hundarna dom vill inte gå i koppel så det blir lite kortare promenadermen det funkar ju ändå


Satt och tittade på tv4 i går barn med vapen eller eller något sådant hette det , Det var det värsta jag sett ( Efter anorexia programmet Som jag så i förgår) En 6 åring som går i vapen skola e det normala föräldrar som vill det nä tror inte det eller ?

Nu skall jag ta hundarna på en mindre promenad igen Ha det underbart.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards