Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Hej på er

Av Lars - 26 februari 2009 15:50

Nä jag har inte haft jätte bakrus i 2 veckor sedan partyt senast bara varit lat.


Partyt för den delen var KANON ta det som ni vill :o) vi hade super trevligt (förutom att jag kom sist i bowlingen) bra mat trevligt sällskap vad kan gå fel?

Nu till helgen skall vi på fest igen  Skall med min underbara syster och man till stora staden Göteborg på en fin fest typ som en stor gala.


det som hänt sedan jag var här senast är att det varit mycket träningar vi har också börjat med tränings matcher.

Vi hade dubbel möte för att verkligen testa killarna. Det blev 2 matcher a 2x 40 minuter per lag med anndra ord fick jag se mycket fotboll och det är ju inte fel .

Killarna gjorde en underbar dag 3 vinster och 1 förlust är grymt bra siffror

för övrigt gjorde Danne ett underbart mål ett supper fint skott med vänster .


Det har varit bra tv denna veckan på tal om fotboll championslig 2 kvällar myssss Hade en vän här i tisdags och 2 vänner i går på en go fotbolls kväll som tur var tog den ena med sig sin fru så Jess slapp ett gäng fotbolls stirrande gubbar .

I kväll bär det av på möte i halmstad (tror jag det är) för att spika serie systemet vi vet inte om vi skall spela 2 p17 lag eller 1p16 och 1 p17 .

 Nog med sport.


Nu måste jag fixa mat till mig innan dom kommer och hämtar mig

Puss på er


 
 
Ingen bild

dick

10 april 2009 10:36

bakruset från kvällen med sabaton sitter nog fortfarande i fast man gick hem tidigt eller man kanske ska säga att du gick sent men vi kom hem tidigt om man ska gå efter klockan.

 
love

love

6 juni 2009 07:02

Vad fin blogg du har!

http://aik-.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards