Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Regnet det bara össer ner

Av Lars - 4 augusti 2009 13:07

Länge sedan nja allt är ju relativt.Känns som om det var igår min son föddes men det känns som om det var100 dagar sedan solen lyste på oss. så med anndra ord tiden är relativ.


Men nu är jag här få se om det blir något av det denna gång.

Börjar med att berätta att semestern har varit bra men just det regnig.

Har fått gjort alla hemska måsten (fast det är allt lite roligt att städa)

Och även massa roliga och trevliga saker som stadsvandring mm.


Idag började dagen med att min chef ringde och väckte oss strax innan 8.

Jag kan inte somna om ifall jag har vaknat så det var bara att gå upp

satte mig framför datorn och tyckte synd om mig i regnet.

Skrev på facebook att det var kast då får jag kommentarer att jag var negativ helt rätt tänkte jag och på med joggingskorna och ut i regnet med regnjacka och stavar.

Efter ett tag så upphör regnet och det blir riktigt svettigt i en regnjacka men jävlar va det var gôtt. så nu skall jag börja att gå igen det har varit väldigt dåligt med det den senaste tiden.


När jag kom hem såg jag att all träning var inställd för killarna pga regnet.

Så idag blir det nog en slappar dag för mig

HA en bra dag och håll tummarna att det blir sol imorgon


 
 
Ingen bild

Susanne

4 augusti 2009 16:54

Vad kul att du skriver igen=)!
Pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards