Direktlänk till inlägg 25 november 2009

En kompis och en påse jordnötter

Av Lars - 25 november 2009 16:17

Goderafton Goderafton  både herre och fru.


Nu är det snart dags för jul sill och skinka det är sjukt va man kan längta efter något så mycket. Känner mig nästan som ett barn den enda skillnad är att jag längtar efter mat och inte julklappar.

Nästa fredag skall jag på Taklaggs fest/julbord med en beställare sedan helgen efter blir det julbord med jobbet. Kan vara läge att övertala någon annan för ett julbord helgen där efter mumms.


Nu var det ett tag sedan jag försökte stava fram ett par ord på denna sida men det har faktiskt varit fullt upp som vanligt men med bara trevligheter.

Som vanligt mycket fotboll och sedan var vi ju på fest i Lördags (undrar just nu om jag inte har berättat det redan) och vi har hjälpt svärmor och svärfar med lite saker. Ni är mina hjältar har man tråkigt kan man alltid åka dit och få skratta lite det kommer alltid något roligt ifrån någon av dom kram på er båda.


Idag bär det av på mat lagnings träff eller som hjärtat kallar det gubbdagis och jag kan hålla med henne men vi har fruktansvärt roligt.

Efter det gäller det att skynda sig hem då det är dags för Champions leauge kväll kl20,45 med kompisen och en påse jordnötter.




 
 
Svärmor

Svärmor

25 november 2009 17:35

Hej där!
Stort tack...jag böjer mitt huvud till marken (jo, jag kan det än så länge) för de fina orden om oss här i bushen.
Ser att du "står i", men ändå tar dig tid att roa dig emellanåt. Bra jobbat!
Vem längtar inte efter julmat?!?!??
När jag skriver detta så ser jag att du har c:a tre timmar på dig innan du måste klä om inför matchen ;O
Fick snyggD något besked hos ortopeden idag???
Ha det gott alla och kram på er!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

2 december 2009 10:25

hmmm nötter å juldbord.. kan det bli bättre!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards