Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Lasse maja

Av Lars - 26 november 2009 08:12

Camilla håller med dig den förra skivan är grym har beställt den kommer troligen idag,Underbart roligt att se dig här föresten 


Nu har du gjort mig nyfiken svärmor jag klarar inte att sätta mitt huvud imarken så nästa gång får du vissa mig när du gör det  


Snygge D har en hälsena som går lite vidsidan om hälen om jag har förstått rätt. Vad han säger så skall han testa igen med inlägg och komma tillbaka och 6 månader.

Har det inte blivit bättre skall dom såga i benet men vad gör han inte för idrotten.


En kul sak som ploppade upp i mitt lilla huvud nu är när han och jag var hos husläkarna i våras och kollade varför han mådde så där "konstigt" som han gör.

Han ber doktorn titta på knöllarna på foten och efter ett klämande och tryckande säger doktorn att han inte vet riktigt vad det kan vara men det kan vara en utväxt som kan behövas sågas bort . Efter en liten tänke stund hos Snygge D säger han okej kan ni ta bort den vid jul Doktorn tittar påmig och sedan på sonen och säger va då?

Jo vi har upphåll ifrån fotbollen då precis som om det var självklart att han skulle bli klar till veckan efter jul och kunna spela utan att missa en träning love him.


Nu har jag flumat vidare med MIN idol stefan andersson och börjat söka på alla gestalter som han sjunger super kul

Hamnade på en sida igår http://litteraturbanken.se/författare/Molin/titlar/Lasse-Majas . Nu är detta ingen sång stefan sjunger men det är ruskigt roligt att läsa om Lasse maja.


Torsdag =städdag gôtt

puss på er alla


 
 
Ingen bild

Camilla H

26 november 2009 10:37

Hittade hit från din frus sida såklart :-)
Du är duktig på att skriva Lars!
//Camilla

 
Svärmor

Svärmor

26 november 2009 20:42

Hej Lars!
Lovar att visa, du lär dig säkert!=D
Nu ska jag hålla såväl tummar som tår på att det ska läka ut i snyggD:s ben.
En riktig livsnjutare är du...men det är klart efter städningen denna torsdag så blir det väl ljus i hela ert hus...det är ju snaaart advent och ni kan väl inte heller placera ut ljusstakar som inte får tändas lite innan det egentligen är dags.
Kram på er!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

26 november 2009 21:33

Lars
Glömde att tacka för ditt avtryck i min gästbok!!!
Du är både först och hittills den ende som skrivit i den, så än en gång tack!
Svärmor

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
margit

margit

2 december 2009 02:22

Godnattshälsning från en bloggare...
Kram/Margit

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards