Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Jag lever

Av Lars - 5 december 2009 19:14


jag lever jag lever så enkelt och sant än har jag min plats här på jorden.

( till dig och mig min älskade syster)


Japp så är det jag överlevde svinsprutan inte ett ända bakslag gôtt.

Kompisen som tog den samtidigt som mig kom på morgonen i fosterställning och ville bli hemkörd igen han var kass. Jag tyckte så synd om han.

så lite och skör man känner sig när man är man och får feber.


Det är (peppear peppar ta i trä)inte ofta jag blir sjuk men när jag blir det då är jag halv död när jag har +1 grad. Snacka om att man e klen.


Helgen började förträfligt med ett taklaggs kallas i fredags kl 14,00 JULBORD gissa om jag åt till jag mådde illa hmmmm svar ja det är självklarte e det julbord så e det punkt och slut.


Sedan vart det snabb fart ner på fotbolls träning (love it) det var länge sedan sist hade ju gäster i helgen så jag missade två tränningar.

Sedan snabbt hem och in i duchen och iväg på middag hos en kompis lite biljard ett gäng öl och kvällen blev super bra.


Sovmorgon gick inte upp förren (jag vet inte va klocka var) okei det var sent i allafall åkte till kungsmässan och hämtade min beställda skiva med stefan Andersson Kleist nr 90 på med den och motvilligt var det dags att städa av (ibland e det så tråkigt att man letar efter andra saker att göra)

Körde hjärtat ( på julbord)och snygge D (Till Kompisar) i stan sedan stog det en förbestäld riktigt fet go pizza en trevlig kompis ett par öl  och väntade på mig för att se på frölunda helt okey .

Nu har han förvisso gott hem för att laga mat till barnen men kommer tillbaka för att slå ihjäl denna kväll med mig genom att se på barcelona kl 22,00


Ha det bäst kramar i överflöd

 
 
Ingen bild

trevlig kompis

6 december 2009 11:50

på ons barca dynamo kiev

 
Svärmor

Svärmor

6 december 2009 16:18

Käre Lars!
Här är en som vet varför du åt så mycket...du åt väl för mig me´ kan jag tänka mig. =D
Avundas dig gör jag...som bara den!
Men jag fick faktiskt ris á la malta till efterrätt idag...men jag ville ha meeer!
Andraadventskramar!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susanne

7 december 2009 08:08

Hej goding !

Ohh Py Bäckman's underbara låt-Jag lever. Tack fina DU !! Den är ju såå bra ! Jag hade faktiskt 'glömt' av den. Tack ! Nu ska jag spela den ofta.
Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars - 8 januari 2010 14:17

Vilken ljuvlig dag!   Började som vanligt dagen med ett par koppar kaffe och kollade igenom alla bloggar samtidigt som tv4 nyheterna var på.   Sedan en rask stadspromenad i det ljuvliga vädret -15 grader och solen var på väg att gå upp som et...

Av Lars - 7 januari 2010 07:44

Tack Saynoo För det otroligt trevliga in lägget blev en otroligt bra dag. Tack Lollo Förförslaget men det är BARA jag som inte kan sova . Tack svärmor för titten och inlägget.  Jo Nu har SnyggeD fått inläggen vi var och hämtade dom i tisdags kl9....

Av Lars - 5 januari 2010 07:53

Godmorgon världens vackraste mäniskor.   Börjar bloggen med en lten reflektion.   Jag har ett mindre problem och det är sömnen kan inte sova riktigt Först veckan var jag vaken till sent på natten bara för att det var så gott att inte behöva...

Av Lars - 4 januari 2010 08:47

God morgon på er alla underbara läsare. Börjar dagen med att tacka syrran och svärmor för kommentarena och för att ni finns ni är guld värda. I går började fotbolls säsongen för mig och sonen. Egentligen börjar den inte förren nästa månda...

Av Lars - 2 januari 2010 16:03

Nytt år nya förhoppningar. Jag lovar att detta året skall det inte bli några löften om att sluta snusa,Träna mer( ja hjärtat man måste ha börjat träna för att träna mer   ) Jag skall heller inte sluta äta godis mm. Utan jag lovar att njuta ...

Ovido - Quiz & Flashcards